Užitečné tipy pro přidání hodnocení

Z důvodu zkvalitňování našich služeb nás potěší každé Vaše hodnocení, které od Vás dostaneme. Díky tomu se neustále zlepšujeme a posouváme směrem vpřed. Budeme proto velmi rádi, pokud se stanete součástí naší komunity zákazníků, kteří pravidelně sdílejí recenze o produktech, které si u nás zakoupili. Na základě nich se pak další potenciální zákazníci snadněji rozhodují při výběru toho správného šperku. Váš názor tedy může rozhodnout v mnoha případech. Podívejme se proto spolu na pár užitečných tipů a zásad, které je třeba při přidávání recenzí dodržovat.

Ještě před zveřejněním své recenze na www.iZlato24.cz se ujistěte, že:

  • Váš názor se týká produktu, který vlastníte a používáte.
  • Recenze vyjadřuje Vaše osobní pocity týkající se daného produktu, a jsou na to oprávněné důvody.
  • Váš názor se týká trvalých charakteristik produktu, které zůstávají nezměněny.

Naše společnost si vyhrazuje právo nezveřejňovat recenze, které zahrnují:

  • Nevhodné výroky obsahující vulgarismy či obscénní obsah, který může urážet morálku, etiku, náboženské přesvědčení, práva menšin atd.
  • Neveřejné údaje (jména, příjmení, telefonní čísla, e-mailové adresy, adresy bydliště atd.).
  • Reklamu, spam, a všechny ostatní formy podpory prodeje jiných společností a produktů.
  • Kritizující a nevhodné poznámky týkající se autorů jiných názorů.

V případě jakýchkoliv připomínek, stížností, či dalších otázek týkajících se našeho sortimentu, cen, služeb, či samotné objednávky, kontaktujte prosím naše klientské centrum na čísle +420210012050. Na tomto telefonním čísle rádi vyřešíme případné nedorozumění, a vynaložíme maximální úsilí, aby se vzniklé nepříjemnosti vyřešili co nejdříve. Jsme Vám k dispozici každý pracovní den, od pondělí do pátku v době od 9:00 do 17:00.

Těšíme se na Vaše recenze!

Tým iZlato24.cz